torsdag 4 augusti 2011

Halmstad

Tylösand

Tylösand

Sushi vid Nissan


Nissan

Nissan

Sommaren här i Halmstad består av bland annat en massa fina dagar på stranden ute på
Tylösand och kvällar vid Nissan eller vad man nu känner för att vistas. Det jag älskar med
mitt liv är att jag har det så varierat. Speciellt på sommaren!Ena sidan har jag Grekland med all hets, jobb
och all värme å andrasidan har jag lugna Sverige med sina underbara sommarkvällar.
Det går inte att jämföra! Slänger därför ihop allt det goda från båda hållen!

*Trans: I Love the summer here in Sweden! The summer here i Halmstad is alwaysfull of
lovely days at the beach "Tylösand" and evenings! My life is so varied and I alway combine
my summers with the best parts of Greece and Sweden!On the one hand I live in Greece
with all the work and heat and on the other handI live in Sweden with its lovely 
summer evenings. I can't choose one place 2 live so I live at both places as much as I can!  




Inga kommentarer: