söndag 16 oktober 2011

Ricinolja #2

Uppdatering av Ricinolja experimentet:


Nu har jag ju hållit på ett tag och kan säga att jag inte märker någon större skillnad än. Blekte ju håret för att kunna se skillnaden mycket lättare och än så länge verkar det ha vuxit så som det även gjorde innan... Det enda jag kan känna av är att håret känns mer stramt/tjockt och det kanske är någon effekt av ricinoljan! Förresten för er som undrar: Man kan använda den till ögonfransarna med! Jag hade hört talas om att man skulle kunna det och kolla upp detta. Så testa vettja! Jag kommer att vara bortrest i en vecka nu (reser iväg i morgon) så jag kommer inte att använda ricinolja i en veckars tid, men så fort jag är tillbaka så fortsätter jag! Angående bild, vet inte om det är värt att visa hur mkt/lite det har vuxit än, kanske bättre att vänta med det tills hela kuren är klar! Nu ska jag sova för i morgon väntas en låååååång dag!


//E.


Inga kommentarer: