onsdag 28 november 2012

After Gym




Det bästa jag vet efter ett slitsamt pass på gymmet är ett varmt bad med tända ljus. Love it!!
I viilket fall som helst så gjorde jag som så att jag testade en ny sak som jag fick nys på nu i helgen. Nämligen spenat/broccoli röra! Så sjuuukt gott ihop med kyckling och majonäs! Yum yum!'


Ser kanske inte så gott ut på bilden ovan men som sagt, sjukt gott och nyttigt!!!
(Ursäkta kvalitén men den är tagen med min Iphone utan blixt). 

Recept:

Broccoli
Spenat
Filadelphia ost
Creme Freche 
Salt
Peppar

Koka upp Broccolin i en kastrull, häll under tiden ut smör på en stekpanna. Eftersom broccolin inte behöver lång tid på sig att koka så kan du redan nu börja steka spenaten i smöret. Hacka sönder Broccolin och släng sedan i den ihop med spenaten i stekpannan. Häll i Philadelphia ost samt Creme freche, salta peppra. -Klart! 




Inga kommentarer: