lördag 22 januari 2011

-Hello sunshine





Åååå vad könt! Har sovit i 9 hela timmar och känner mig riktigt uppvilad! Den här veckan har jag hunnit med så mycket! Både varit i Göteborg, haft en intervju, jobbat, pluggat gått på möten och lektioner!Underbart väder ute! Solen skiner och när jag kikar ut genom fönstret så ser jag alla toppar på hela Halmstads hus och trän (nästan). Lite NY känsla av att bo högt upp... Kanske... Funderar på att åka till NY i höst och njuta lite. Idag är det min "lediga dag" och jag ska passa på att städa, dra till biblioteket för att plugga lite arbetspsykologi och projektledning. Sen ska jag fixa mina naglar för det var ett par veckor sedan nu.Gjorde ett sådant kap i förrgår få jag var i Göteborg som jag kan kalla duga! Köpte halsband och örhängen för 80:-!!! Helt sjukt! och jag skäms inte för att berätta det heller för det var nog det "fyndigaste" jag gjort på väldigt länge! -Stolt! Råkade faktiskt bara gå in på Lindex. Lägger upp bilder på klänningen snart med, precis som lovat. Det blev några bättre bilder den här gången eftersom solen skiner idag! Först plugg!


Inga kommentarer: