torsdag 23 februari 2012

Damn you



Gick till butiken jag hittade jackan jag visade er i går. Det fanns bara kvar en av de två som fanns igår och den hade en tjen hängt undan. -Bitch. Näe då skojar. I vilket fall som helst så tog expediten mitt nummer och sa att hon skulle ringa i morgon om ingen hämtat jackan... Jag bad att få deras nummer ist och ringde dit strax efter 1800 för att checka om hon hämtat den. Det hade hon. GAAAH! Varför köpte jag den inte igår när jag höll i den? Whyyyyyyyyyyyyyyyyy??!! =,( Är lite smått förtvivlad nu.

*Trans:
I went to the store erlier today to buy tha jacket I was telling You about yesterday and when I got there the girls, who are working there, told me that it had been soled... I am so mad and so sad. I should have bought it yesterday. I was holding it in my hands!! I really really want it!! I dont know what to do. Whyyyyyyyyyyyyyyyyyy?? =,(




Inga kommentarer: