onsdag 1 februari 2012

Morning!



Bjuder på två instagram bilder.
Igår testade jag att blogga från Ipaden vilket faktiskt gick bra! (Tog bort inlägget sen) Fattar noll när det kommer till att man skall skicka tills in mail för att få upp ngt på bloggen så jag laddade ner en app som skall underlätta. -Mycket smidigare! Kanske är sist med att ha hittat den men det funkar iaf så jag skall fortsätta använda den. Gillade inte att man kunde se varifrån jag skickade inlägget ifrån men det ska väl också gå att få bort!
Igår var jag på stan en vända för att köpa presenter till två födelsedagsbarn. Hittade inte det jag letade efter men hittade lite annat smått till mig själv som jag tänkte slänga upp här senare idag!

Trans: 
I was in town yesterday searching for two present. I could find what I was searching for so I bought a few things for my self instead ;p. I can show You later! I downloadet an app that makes it much easier for me to post here on my blog! I will try it on later 2day!

Kisses



Inga kommentarer: