onsdag 17 november 2010

171110



Veckan började med en hårklippning i måndags och hål i öronen i tisdags! Att jag inte doooog! Jag och min kära vän D. drog till Salong Anno 1886 (samma salong där klippte mig på) och jag lovar vi satt i en och en halv timme för att samla mod! Ärligt talat jag har inte gjort hål i mina öron på 24 år... Detta var min allra första gång och nej det gjorde inte exakt så ont som jag trodde.. bara lite.. Så som jag beskrev det då "som en liten ättrig gubbe som sitter i öronsnibben och nyper för kung och fosterland"... Sjukt.. I alla fall nu är det done och veckan fortsätter! Har varit och provjobbat idag och sitter nu hemma och vilar. Är jätte trött och ska vila nu. Ska göra en liten mini fondou och koppla av framför Tvn! I morgon blir det plugg, städning och jobb vid 13:00! Kul när det händer saker och ting! 
Btw, svin kallt ute! ska tända lite ljus nu och -Vila!



Inga kommentarer: