torsdag 25 november 2010

Julpyssel


Tjena!
Idag har jag banne mig fått gjort mkt! Har både jobbat i 8-9 timmar, pluggar och hjälpt en kompis med att färga håret! Bortsätt från allt det här så har jag hunnit med något alldeles speciellt! Jag har nämligen pimpat upp här lite med julpynt och köpte lussekatter! Älskar verkligen Julen och vill mysa till det lite extra med julpyssel och annat smått och gått som gör en tråkig November månad till en lite bättre månad! Man behöver ju inte överdriva men lite julkänsla får man allt dra till med! Btw.. Har även köpt några julklappar som jag slagit in! Mys ska det vara!

* I had I great day and I managed 2 do alot of things! Christmas is on it's way and I try 2 decorate a little bit everyday! Red and white Candels are all over my place and I just want more and more! Have you started decorating your home or do you whant to w8 untill the biggining of Dec?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Var med du också i veckans blogg här på min mysiga blogg. Hoppas att du också vill vara med. Ha det bra. KRAM! / www.deliciousblondie.blogg.se