söndag 14 november 2010

Chosen ones

Söndag idag! Underbart! Har ju varit sjuk nu i en vecka så jag kan bara inte vara glad nog över att en ny vecka börjar i morgon då jag kan börja plugga och träna som jag brukar! Dagens första inlägg har inget med farsdagen att göra. Det kommer lite senare.... Vädret ute kan inget annat än att inspirera än och få än att kika efter jackor och lite höstrelaterad mode så jag tänkte dela med mig av några jackor som jag hittat på modekungen! Btw. Är jag den enda som har svårt för jackor och nästan aldrig hittar någon som är It?

Here are some of the jackets that I found at modekungen

1. Modekungen 399:-
Riktigt snygg parkas, dock finns den tyvärr bara kvar i lila, men det kan också vara fint nu på hösten!


2.


2. Modekungen 899:-
Jacka två finns både i Beige men även khaki. både färgerna är något jag personligen skulle kunna tänka mig men tycker nog att den är snyggasst i Beige... Hm... Kanske får klicka hem en sådan...?



3. Modekungen 1299:-
Något dyrare varjant men gillar skarpt armbågen!


3.


4. Modekungen 1799:-
Dyrast men känns som att den endå är varmast. Man kan tydligen ta bort den varma delen!

Min favorit? Jacka 2!