onsdag 24 november 2010

Winter white!

Hello there! Long time no c! Har haft fullt upp de här dagarna med att springa på födelsedagar, plugga, jobba, vara på möte och ägna resten av tiden åt att koppla av! Det har varit skönt samtidigt som jag har många bollar i luften så är det kul att det händer saker! Idag var jag iväg på en skola och försökte värva tjejer till vår lilla grupp och 10/13 tjejer i årskurs 8 valde att delta! Wihuu! Jag ansåg att vi gjorde ett skit bra jobb och fick fram vad vi hade för syfte med alla våra träffar och vad vi skulle ägna tiden åt! Det verkar vara en toppen grupp och jag ser verkligen fram emot att jobba med de här tjejerna! Självkänsla är något som skall lyftas fram och kännas! Nu ska jag vila för under resten av dagen så måste jag plugga och förbereda mig!
Hörs om några timmar igen då jag återkommer med ett julklapps tips!

Grrr... This chocolate is really nice! Love it! It is a White Chocolate with Vanilla. You may 
now think that itis amazing. I Love it but it ain't... But still it taste yammi! ;) 
I have so much 2 do right now so I'll be back in a couple of hours with a X-mastip, when 
I've done somestudying and organized a few things! Ooooooof  go!


 

Inga kommentarer: