torsdag 2 december 2010

When the light takes over

Under veckan så var jag uppe i Götet och hälsade på då jag skulle hämta min kära mormor och palle från Flyget! De hade haft en underbar vecka på Kanarieöarna (San Augustin). (sjukt avis). I vilket fall så tog jag tillfället i akt och og mig en liten shoppingrunda, det känns som att det var år och dar sedan jag gjorde det! Jag saknar Göteborg jätte mycket och julstämningen gör ju inte situationen bättre då staden blir extra mysig och underbar med alla fina juldekorationer som placeras över hela stan och låter den lysa lite extra under kvällarna! Jag längtar verkligen tills jag kan flytta tillbaka och skaffa mig en lägenhet i Göteborg stad!
Här kommer några dåliga bilder jag tog under shopping runda!

Påväg in mot Arkaden! Gillade skarpt de hängande ulklapparna!

Något jag inte gillade var NK's julskyltning... I år är det tummen ner som gäller...


Inne på "Zara"
Sjukt dålig bild men hur kan man göra så mot sina barn!? Usch!

*During the week I visited my beloved city Gothenburg! I really miss Gothenburg and all the beautiful Christmas decoration does really wake up the Christmas spirit and does not make the situation better for me... I can't w8 mooving back 2 this lovely city! The pictures above are taken from my last visit!


1 kommentar:

Agapi Sea Glass sa...

loved reading your blog sweetie! good work! Im still working on mine too. Just got the first one out here: http://www.ginalimosaics.etsy.com if you want to check it out. I have a lot to learn from you girl on this blogging adventure ride Im on! :')