torsdag 2 december 2010

Acne Shoes








Jag var inne på Lisas blogg (där jag även lånat den första bilden ifrån, andra bilden är lånad från Acnes hemsida) och kikade runt lite och hittade ett inlägg där hon berättar om att hon köpt ett par nya Acne skor i exakt samma model. Som hon även själv påpekade så tyckte även jag att det var ett konstig köp. Dock berättade hon att hon hade haft dessa skor väldigt länge och att det hållt otroligt länge... Jag är en skofreak men jag överväger mina funderingar och vet inte riktigt vad jag tycker, då skorna endå kostar runt 3500:-. De verkar ju vara värda sitt pris då de både är snygga och håller länge, men... a... MEN! 3500:- är still 3500:- Nu är det dags för mig att avrunda och tacka för mig! Ska nu sova och ägna mina närmaste timmar åt att vila ut ordentligt för i morgon är det action som gäller åter igen! Gonatt gott folk! And sleep tight!






Inga kommentarer: