torsdag 9 december 2010

Friends

 Igår var den mest kreativa dagen Ever. Jag lyckades verkligen med allt som var på schemat! Jobba 05:00-09:00, ta bussen till Göteborg för att sedan åka en bit till för att besöka tandläkaren. Jag hann även köpa juklappar och ett par nyårsskor åt mig själv! Kanon! Blev dem pumpsen jag skrev om vid tidigare blogginlägg. Att skotta snö stog inte på schemat men även det blev gjort! (Y). på kvällen tog jag tåget tillbaka och hemma väntade en överraskning! När jag öppnade dörren till lägenheten så bemöttes jag av en underbar doft av mat! Mina vänner hade tagit sig in i lägenheten, lagat mat och tänt en massa ljus runt hela lägenheten! Fick en suverän födelsedagspresent med! En locktång! Underbart! Jag har väldigt vågigt hår och det brukar stå åt alla håll och kanter så nu kan jag ju locka till det lite då och då om jag känner för det! Suverääänt! Bästa locktången med! (Y) Datorn vill tyvärr inte vara till så stor hjälp nu så jag kan inte få upp en bild... gör ett nytt försök i morgon då jag även visar upp mina nya skor! LOOOOVE them!

Inga kommentarer: